Partner serwisu
26 października 2021

Reklamówki jednorazówki – rodzaje, wybór + alternatywne produkty

Kategoria: Aktualności

Kiedy warto stosować reklamówki jednorazowe? Jakie rodzaje jednorazówek dostępne są w sprzedaży? Co można stosować zamiast nich?

Reklamówki jednorazówki – rodzaje, wybór + alternatywne produkty

Reklamówki foliowe jednorazowe są obecnie w wielu branżach, natomiast najczęściej stosowane są w celu pakowania produktów spożywczych. Reklamówka jednorazówka zapewnia skuteczną ochronę przed zabrudzeniem i wilgocią, a także ułatwia przenoszenie zawartości.

Kiedy stosuje się jednorazowe reklamówki?

Najczęściej zwykła reklamówka zrywka, ponieważ także tak określa się te rodzaje reklamówek, jest stosowana w celu pakowania produktów spożywczych, na przykład produktów jak owoce, warzywa, produkty na wagę – sery, wędliny, kiełbasy, mięsa. Także może być one używane do produktów sypkich.

Jednorazówki produkowane są z cienkich, przezroczystych folii, które prezentują także zawartość opakowania, co jest pomocne podczas jej kontroli w trakcie zakupów. Nie są one jednak przeznaczone do używania wielorazowego, ponieważ szybko się rozrywają. Także nie należy używać ich do produktów cięższych – nie zapewniają one wtedy odpowiedniej wytrzymałości.

Rodzaje reklamówek jednorazowych

W sprzedaży można znaleźć różne typy reklamówek jednorazowych. Jakie z nich można znaleźć w hurtowniach?

Rodzaj folii

Najczęściej do ich wykonania używane są folie typu HDPE, czyli folie polietylenowe o wysokiej gęstości. Także reklamówka jednorazowa może być wykonana z folii bardziej wytrzymałej na rozciąganie – LDPE, czyli o niższej gęstości.

Sposób użycia

Reklamówki mogą być oferowane jako zrywki – wyposażone są w oczko do umieszczenia na haczyku i zrywane są z niego przed użyciem. Druga opcja to reklamówka na rolce, która jest sprzedawana w tej kompaktowej formie. Takie reklamówki umieszczane są w specjalnych koszykach ułatwiających ich odrywanie z rolki. Trzecia opcja to reklamówka w bloku – oferowana jest już jako docięta i gotowa do użycia, dlatego nie wymaga zrywania z haczyka albo z rolki.

Wielkość

Producenci oferujący różne typy reklamówek jak reklamówka na rolce czy reklamówka zrywka mogą zaoferować je w różnych wielkościach. Rozmiar reklamówki należy dopasować do produktów, jakie mają być w niej umieszczane.

Kolor

Najczęściej reklamówka jednorazowa jest oferowana w wariancie przezroczystym, z lekkim białym zabarwieniem. Można jednak kupować je w innych barwach.

Reklamówki jednorazowe – gdzie zamówić?

Materiały jak reklamówka na rolce czy reklamówka do zrywania mogą być obecnie zakupione w wielu punktach sprzedaży.

Jednym z producentów dostarczających różne typy reklamówek jednorazowych jest firma Ekspert Południe, która specjalizuje się w sprzedaży różnych materiałów opakowaniowych. W jej ofercie dostępne są także reklamówki na rolkach, zrywki, a także inne typy reklamówek, także ekologicznych.

Co zastosować zamiast reklamówek jednorazowych?

Reklamówki jednorazowe wykonane z folii nie są przyjazne dla środowiska naturalnego, dlatego też obecnie coraz częściej zamiast nich stosowane są inne rodzaje opakowań.Woreczki wielorazowe

Są one używane na różne produkty, między innymi stosowane są do pakowania owoców, warzyw oraz produktów sypkich. Wykonane są z cienkich i lekkich siatek lub też z tkanin, na przykład lnianych albo bawełnianych. Nadają się o prania, dlatego nawet wtedy, gdy się zabrudzą, mogą być wyprane i zastosowane ponownie.

Papiery pakowe

Do zabezpieczania różnych typów produktów spożywczych można wykorzystać także papiery pakowe. Do artykułów jak sery, wędliny można wybrać wtedy papiery woskowane, foliowane, które są odporne na wilgoć oraz na tłuszcze. Papiery tego typu mogą być także poddawane personalizacji.

Torebki papierowe

Tego typu opakowania sprawdzają się także w przypadku produktów cięższych, na przykład jak owoce czy warzywa, suche produkty sprzedawane na wagę. Można też używać ich do pieczywa, wyrobów cukierniczych. Dostępne są w wariancie wykonanym w całości z papieru lub z okienkiem z folii.

Zastosowanie innych typów opakowań, zwłaszcza tych z materiałów przyjaznych dla środowiska, pozwala na budowę pozytywnego wizerunku firmy.
 
 

 

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ