Partner serwisu
16 listopada 2023

Mionetto – ideał świętowania od 1887

Kategoria: Aktualności

W największych sklepach sieciowych w Polsce stanęły spektakularne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji i nie sposób przejść obok nich obojętnie. – W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania i celebrowania ważnych momentów – mówią przedstawiciele firmy.

Mionetto – ideał świętowania od 1887

Lider nadaje ton

Nie tylko efektowne, ale i bardzo różnorodne, bo dopasowane do formatów sklepów – takie są świąteczne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Ich bohaterem jest przede wszystkim marka Mionetto, czyli nr  1 w Polsce w kategorii prosecco[1].

– Marka Mionetto tworzy ideał świętowania i robi to aż od 1887 roku – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. – W czasie świąteczno-noworocznym stawiamy na naszego lidera i czynimy go szczególnie widocznym, tak aby ułatwić wybór konsumentom i pozwolić im na zaoszczędzenie czasu w trakcie wędrówek przez sklepowe alejki – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.

Wino to synonim elegancji i dobrego smaku, dlatego tak doskonale sprawdza się w roli prezentu. Ekspozycje Mionetto mają za zadanie ułatwić świąteczne zakupy.

– Wyposażyliśmy je zarówno w limitowane edycje zestawów prezentowych, czyli wina z kieliszkami,  jak i ozdobione świąteczną kokardą butelki Mionetto Prosecco. Co więcej – nasi konsumenci znajdą tam także specjalne torebki prezentowe, które są dodatkiem do zakupów i finalnie – gotowym pomysłem na świąteczny prezent. Jest też coś dla wszystkich miłośników luksusu – limitowana edycja Mionetto z kolekcji „Luxury” zamknięte w eleganckim opakowaniu. To nowość na polskim rynku – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.

Firma Henkell Freixenet Polska zadbała także o tych, którzy alkoholu nie chcą bądź nie mogą spożywać. To właśnie z myślą o nich, w portfolio firmy zagościło Mioneto%. Takie dedykowane, osobne ekspozycje znaleźć można w sklepach sieciowych w całej Polsce.

Ideał świętowania od 1887

Mionetto Prosecco pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu. Mionetto jest też znakomitą bazą do wielu pysznych i modnych koktajli, które z powodzeniem można przygotować w domu

Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego – można znaleźć także Mionetto w wersji rosé,  biologico czy 0 %.

Z najnowszych danych firmy NielsenIQ wynika, że marka Mionetto Prosecco to numer 1 w Polsce, z rosnącym udziałem wartościowym w rynku (25,4%) i dynamiką 3-krotnie wyższą od całej kategorii prosecco (wynik firmy na pozycji drugiej to 11,6%)[2].

Nie tylko Mionetto

Drugą istotną marką w portfolio toruńskiej firmy jest linia Freixenet – obejmuje bogatą reprezentację win, zarówno musujących, jaki spokojnych.

– Freixenet to olbrzymia różnorodność. Wina musujące sygnowane marką Freixenet to światowa ikona. Cava, prosecco i asti, które są obecne na naszym rynku, od lat cieszą się uznaniem konsumentów – tłumaczy Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.

Świąteczne ekspozycje zaprojektowane dla marki Freixenet zdecydowanie wyróżniają się designem.

– Te największe ekspozycje, tzw. GIGANTy, to świecące ścianki, z białymi choinkami ozdobionymi złotymi bombkami, z bardzo charakterystycznym saniami Freixenet na czele. Całość doskonale koresponduje z marką – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska.

Czas bąbelków

Choć wina musujące to już w zasadzie produkt całoroczny, czas świąteczno-noworoczny jest dla nich szczególnym momentem. Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska zwraca uwagę, że wystrzał korka od wina musującego to nieodłączny element celebracji i spotkań z najbliższymi.

– To bąbelki podkreślają niezwykłość chwil, tych mniejszych i większych, tych publicznych i tych bardzo prywatnych – mówi Ekspert. – W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania – podsumowuje Tomasz Potrzebowski.

Świąteczne ekspozycje marki  Mionetto i Freixenet będą gościły w sklepach do połowy stycznia.

 

[1] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące, segment Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)

[2] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wartościowa, Sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym w31 2022 – w30 2023, w kategorii: Wina musujące, segment Prosecco (z wyłączeniem Marek Własnych)

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ