Marka Łomża świętuje 30 urodziny sieci Biedronka
Z okazji 30 rocznicy działalności sieci Biedronka w Polsce, marka Łomża przygotowała okolicznościowy spot wizerunkowy, utrzymany w klimacie kampanii reklamowych z popularnym Panem Łomżunią.

Urodzinowa kampania ma charakter wizerunkowy; jej celem jest podkreślenie jubileuszu sieci Biedronka, w sympatycznej i pełnej humoru formie, która nawiązuje do poprzednich reklam marki Łomża z udziałem Adama Woronowicza. Dla sieci Biedronka to pierwsza w historii tego typu kooperacja wizerunkowa realizowana wspólnie z tym producentem.
Obu partnerów łączy wieloletnia współpraca i sukcesy na polskim rynku. Produkty właściciela marki Łomża – polskiego producenta piwa, firmy Van Pur – od lat są dostępne w szerokim wyborze w sklepach sieci Biedronka. Dotyczy to również, zdobywających coraz większą popularność wariantów 0%, pozwalających cieszyć się smakiem piwa konsumentom, którzy nie piją napojów alkoholowych.
Biedronka, która w tym roku obchodzi 30-lecie działalności w Polsce posiada obecnie ponad 3700 sklepów w całym kraju, a dziennie robi w nich zakupy 6 milionów osób. Sieć jest też największym pracodawcą w Polsce i zatrudnia obecnie prawie 85 000 pracowników.
Urodzinowy spot jest elementem szeroko zakrojonej tegorocznej komunikacji marki Łomża, która została zrealizowana przez reżysera Jana Holoubka, operatora Michała Sobocińskiego oraz producenta Wojciecha Pałysa. Wspólna kampania Łomży i Biedronki ruszyła w połowie czerwca i potrwa kilka tygodni, obejmując ogólnopolskie stacje TV, reklamy w Internecie oraz mediach społecznościowych.
Komentarze