Lavazza po raz kolejny gościła na finałach NITTO ATP w Turynie
Turyn już po raz trzeci wcielił się w rolę stolicy tenisowego świata, będąc gospodarzem finałów turnieju Nitto ATP, wspieranego przez Lavazzę – czołową firmę produkującą kawę. Marka, jako Platynowy Partner, będzie współpracować z turniejem do 2025 roku. Powracając na kort wraz z innymi, lokalnymi organizacjami, firma umocniła swoje zaangażowanie w życie Turynu, które jest działaniem spójnym z tradycyjnymi wartościami oraz wizją przyszłości Grupy Lavazza.
Po raz pierwszy światy kawy i tenisa połączyły się w 2011 roku w Londynie, na trawiastych kortach Wimbledonu. Obecnie z ponad 10-letnim doświadczeniem w najlepszych turniejach tenisowych na świecie, Lavazza jest uznawana za kawę miłośników tenisa serwując 11 milionów filiżanek i docierając do ponad trzech milionów widzów.
„Turyn i tenis to doskonałe połączenie, o czym świadczy dalszy wzrost liczby fanów w tym roku, co jest korzystne dla miasta zarówno z kulturowego, jak i ekonomicznego punktu widzenia. To coś, w co wierzyliśmy od samego początku, wspierając kandydaturę miasta i współpracując z władzami lokalnymi i krajowymi, ponieważ wiemy, że wydarzenia takie jak to są niezbędne, aby Turyn zyskał jeszcze bardziej międzynarodowy charakter. Jak co roku, zorganizowaliśmy różne inicjatywy mające na celu wzbogacenie doświadczeń wszystkich odwiedzających, podczas gdy nasz ambasador – tenisista Jannik Sinner, reprezentujący nas od 2019 roku, był uczestnikiem turnieju. Byliśmy jednymi z pierwszych, którzy zainwestowali w jego talent i nieustannie życzymy mu powodzenia.” – komentuje Marco Lavazza, Wiceprezes Grupy Lavazza.
Nuvola Lavazza zmieniła kolor na pomarańczowy
Dla Lavazzy sport jest jak rytuał picia espresso – tworzy więź i zachęca do dzielenia się różnorodnymi doświadczeniami w celu nieograniczonej interakcji społecznej. Opierając się na sile tych wartości Lavazza wybrała Nitto ATP Finals, aby zapewnić niezapomnianą synergię tych wyjątkowych światów umiejscowionych w szczególnym dla Lavazzy miejscu – w Turynie. Zaangażowanie jednego z najlepszych zawodników na świecie – Jannika Sinnera oraz jego fanów znanych jako Carota Boys
to dodatkowy czynnik spajający świat kawy i tenisa.
Od momentu, gdy pojawili się po raz pierwszy przebrani w marchewkowy pomarańcz, Lavazza aktywnie ich wspiera. Skład Carota Boys stanowi sześciu młodych fanów z Revello. Lavazza spełniła ich największe marzenie, umożliwiając spotkanie swojego idola na żywo oraz zmierzenie się z nim na tenisowym korcie przygotowanym w Nuvola Lavazza specjalnie na tę okazję. Lavazza stworzyła również specjalny film, który opowiada historię tego niezwykłego pojedynku, dzieląc się emocjami Carota Boys z całą społecznością fanów tenisa.
Turyn, tenis i espresso: idealne połączenie z Lavazza A Modo Mio
Wyzwaniem rzuconym wszystkim miłośnikom tenisa przez A Modo Mio było odkrycie zasad parzenia prawdziwego włoskiego espresso w Nitto ATP Finals Fan Village. Podczas turnieju, w Fan Village obok Pala Alpitour, marka zorganizowała „Home of Masters” – dom klubowy A Modo Mio poświęcony mistrzostwu Lavazza w przygotowywaniu espresso. W tej przestrzeni interaktywna rozrywka połączona z analizą technik baristycznych pozwalała poznać sekrety przygotowania kawy kawiarnianej jakości w domowych warunkach, dzięki systemowi Lavazza A Modo Mio i technologii Barista. Inicjatywa nawiązywała do ducha rywalizacji obecnego w tenisie, zapraszając ludzi do stania się mistrzami włoskiego espresso, poprzez odpowiadanie na zabawne pytania tematyczne. Czerpiąc inspirację z zagadek charakterystycznych dla Escape Roomów, opracowano różne quizy, które uczestnicy mogli rozwiązywać za pomocą wskazówek ukrytych w Home of Masters i przy wsparciu personelu, a ich celem było poznanie zasad Barista Technology i dołączenie do Wall of Fame włoskiego espresso.
Dzięki temu oryginalnemu doświadczeniu, turniej Nitto ATP Finals po raz kolejny stał się prawdziwym domem włoskiego espresso, otwierając swoje drzwi dla wszystkich fanów tenisa oraz miłośników kawy. Dodatkowo każdy mógł spróbować zostać mistrzem włoskiego espresso biorąc udział
w konkursie, w którym udział wzięli także zawodnicy i fani: Jannik Sinner i cały skład Carota Boys.
Komentarze