Żubrówka wprowadza nową linię produktów ICONIC DRINKS
Kolejne nowości od marki Żubrówka zawitały na sklepowych półkach! Marka znana na całym świecie z wyjątkowego smaku i jakości, poszerza gamę swoich produktów o linię ICONIC DRINKS. To kolekcja inspirowana popularnymi koktajlami, która przenosi ulubione drinki na wyższy poziom, wzbogacając je o charakterystyczny ekstrakt z trawy żubrowej. W nowej linii znajdują się trzy smaki: Apple Żu, Cosmo oraz Mojito.
Wszystkie warianty w linii ICONIC COCKTAILS są inspirowane smakami popularnych koktajli, wzbogaconych unikalnym smakiem Żubrówki Bison Grass. Dzięki temu możemy odkrywać klasyczne smaki a nowo.
Klasyka zamknięta w trzech smakach
APPLE ŻU to połączenie soku jabłkowego z Żubrówką Bison Grass, które od lat jest uznawane za ikoniczne połączenie.
MOJITO to propozycja dla fanów orzeźwiających smaków. W tym koktajlu rum został zastąpiony Żubrówką Bison Grass, nadając mu niepowtarzalny smak i aromat trawy żubrowej.
Trzeci wariant to COSMO, który znany jest ze swojego smaku pełnego słodyczy, kwaskowatości i cierpkości owoców żurawiny. W wariancie od Żubrówki wódka cytrynowa oraz likier triple sec został zastąpiony Żubrówką Bison Grass.
Każdy wariant smakowy z nowej kolekcji wpisuje się w kategorię „ready to serve” (gotowy do podania), dzięki czemu wystarczy, że konsument przeleje koktajl prosto do szklanki z lodem i może cieszyć się wyjątkowym smakiem drinka jak spod ręki barmana.
Tworząc linię ICONIC COCKTAILS zależało nam, by była ona jak najbardziej przyjazna w użyciu dla konsumenta. Dzięki poszerzeniu portfolio produktów Ready-To-Serve, Żubrówka może nie tylko dalej się rozwijać, ale także umacniać swoją pozycję w kategorii koktajli niskoprocentowych. Te warianty zawierają 20% alkoholu, są proste w przygotowaniu, ponieważ wymagają tylko szklanki i lodu, co czyni je idealnym wyborem na każdą okazję – mówi przedstawiciel marki Żubrówka.
Wprowadzenie ICONIC DRINKS to kolejny krok Żubrówki w kierunku innowacji i wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom pełnoletnich konsumentów na całym świecie – dodaje.
Komentarze