Partner serwisu
22 kwietnia 2025

Ponad 65 ton żywności! Tyle zebrano podczas wielkanocnych zbiórek w sklepach Lidl Polska

Kategoria: Aktualności

Wielkanoc to czas, który kojarzy się z ciepłem, bliskością i dzieleniem się – nie tylko przy świątecznym stole, ale i z tymi, którzy potrzebują wsparcia. Z myślą o osobach znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, sieć Lidl Polska ponownie połączyła siły z Caritas Polska i Federacją Polskich Banków Żywności, organizując świąteczne zbiórki produktów spożywczych. W tym roku, w ramach wielkanocnych zbiórek, klienci sieci przekazali obu organizacjom ponad 65 ton produktów spożywczych na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
 

Ponad 65 ton żywności! Tyle zebrano podczas wielkanocnych zbiórek w sklepach Lidl Polska

Jak co roku przed Świętami Wielkiej Nocy Lidl Polska angażuje się w działania pomocowe skierowane do osób najbardziej potrzebujących. Dzięki współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności oraz Caritas, zbiórki odbyły się w kilkuset sklepach Lidl na terenie całej Polski. Klienci i pracownicy sieci mogli wkładać produkty spożywcze do specjalnych koszy, które 28-29 marca oraz 4-5 kwietnia znajdowały się w wybranych sklepach Lidl Polska. Zebrane dary zostaną wykorzystane do przygotowania wielkanocnych paczek i posiłków dla osób potrzebujących.


W ciągu 4 dni zebrano ponad 65 ton artykułów spożywczych! Pomóc można było w bardzo prosty sposób – podczas zakupów wystarczyło sięgnąć po kilka dodatkowych produktów i umieścić je w specjalnych koszach. Zbierano m.in. produkty suche i trwałe, takie jak: ryż, kasza, makaron, olej, mąka, konserwy, przetwory warzywne i owocowe, kawa, herbata, bakalie oraz słodycze.


– Wierzymy, że każdy gest ma znaczenie. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów i pracowników, co roku możemy wspólnie nieść pomoc tym, którzy tego naprawdę potrzebują. To piękne, że tworzymy razem tradycję pomagania, zwłaszcza w tak szczególnym czasie, jak Wielkanoc – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.



Zaangażowanie społeczne to stały element działalności Lidl Polska. Współpraca z zaufanymi organizacjami charytatywnymi pozwala firmie realnie odpowiadać na potrzeby społeczne i skutecznie docierać do osób w kryzysie. Dzięki corocznym zbiórkom, przekazywane są dziesiątki ton żywności, które trafiają bezpośrednio do najbardziej potrzebujących rodzin i osób samotnych.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ