Partner serwisu
25 kwietnia 2025

EFEKT BLACK – marka nr 1 na rynku napojów energetycznych startuje z nową, potężną platformą wizerunkową

Kategoria: Aktualności

BLACK, marka należąca do firmy FoodCare, jednego z największych polskich producentów FMCG, ogłasza start nowej, długofalowej platformy komunikacyjnej. To znacznie więcej niż jedna kampania – marka, która od lat jest numerem 1 na rynku napojów energetycznych w Polsce i eksportowana jest na kilkadziesiąt rynków na świecie, po raz kolejny wyznaczy trendy dla całej kategorii. Manifestem marki staje się EFEKT BLACK – impuls burzący rutynę, wyzwalający wyobraźnię i łamiący schematy. Energetyczne odświeżenie BLACK-a będzie można poczuć już na początku maja.

EFEKT BLACK – marka nr 1 na rynku napojów energetycznych startuje z nową, potężną platformą wizerunkową

Lider rynku napojów energetycznych po raz kolejny zaskakuje

FoodCare, lider rynku napojów i deserów - firma założona w 1984 roku przez Wiesława Włodarskiego i zarządzana przez niego oraz zespół - jest dziś jednym z bardzo nielicznych tak potężnych liderów branży FMCG w Polsce ze 100%-owym polskim kapitałem. Jej model rozwoju opiera się na tworzeniu marek o bardzo silnej tożsamości, rozpoznawalności i olbrzymim potencjale skalowania. Portfolio firmy obejmuje topowe marki takie jak BLACK, 4MOVE, Frugo, Gellwe, Fitella, Ngine oraz Ostromecko. Silne portfolio i nastawienie na ciągłe innowacje, w połączeniu z dużą zwinnością biznesu właścicielskiego, stały się kluczem do zbudowania eksportu w 50 krajach. 

Na wiosnę 2025 roku firma przygotowała duże uderzenie ze swoją flagową marką: napojem BLACK. Marka, która już dziś ma 26,3% udziałów w rynku napojów energetycznych w Polsce (MAT AC Nielsen, dane w sztukach), jest od lat niezmiennie ilościowym liderem tej kategorii. Nowe otwarcie to coś znacznie więcej niż kampania – to cała długofalowa platforma komunikacji, która pozwoli nam po raz kolejny wytyczyć nowy kierunek dla całego rynku. BLACK to marka, która nigdy nie stała w miejscu. Kto się nie rozwija, ten się cofa. Mogę powiedzieć tyle, że to tylko początek naszych mocnych newsów na ten sezon – mówi Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare i twórca marki BLACK.

EFEKT BLACK – nowa odsłona marki

W świecie, w którym wszystko coraz częściej podlega schematycznym algorytmom, BLACK prowokuje do odrzucenia konwencji i zachęca, by dać się ponieść energii – na własnych zasadach. Wprowadzeniu nowej strategii marki towarzyszy kampania 360°, obejmująca działania ATL, BTL, digital z silnym akcentem na social media, a także eventy i współprace
z twórcami kultury miejskiej oraz alternatywnej.

Sercem działań reklamowych BLACK-a jest 60-sekundowy spot, stanowiący emanację nowej strategii marki. W odważny, ekspresyjny sposób ukazuje on, czym jest energia BLACK-a i jego świat wartości. Link do spotu: BLACK

BLACK to marka, która nigdy nie stała w miejscu. Kto się nie rozwija, ten się cofa. Nowa platforma komunikacji to impuls do przełamywania rutyny i schematów. EFEKT BLACK to skutek odwagi, energii i działania w zgodzie z duchem czasu i naszych konsumentów.

BLACK zmienia się nie tylko wizualnie, ale również pod kątem ewolucji portfolio. Marka rozwija nowe smaki oraz konsekwentnie inwestuje w segment zero cukru, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów.

Energetyczne odświeżenie BLACK-a będzie można zauważyć w sklepach już na początku maja.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ