Partner serwisu
28 kwietnia 2025

We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy

Kategoria: Aktualności

Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych, codziennych rozwiązań, pozwalających im być bliżej natury. Kampania promująca syropy Herbapol jest prowadzona w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kanałach digitalowych. 

We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy

„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna Herbapolu-Lublin, która w pełni wpisuje się w aktualne trendy. Jej ideą jest pokazanie, że firma, za którą stoi ponad 75 lat tradycji, wiedzy i doświadczenia, jednocześnie pozostaje innowacyjna i idealnie osadzona we współczesności. Tworzone przez nią produkty każdego dnia i przy różnych okazjach towarzyszą konsumentom, którzy cenią sobie bliski związek z naturą. Dużą i ważną grupę stanowią tu młodzi odbiorcy, dla których korzystanie z produktów powstających z naturalnych składników jest oczywistym, codziennym wyborem. 

Kolejna odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą” została poświęcona syropom owocowym. – Syropy Herbapolu to produkty znane i lubiane, a ze względu na uniwersalność zastosowań cieszą się popularnością przez cały rok ¬– mówi Agnieszka Cichewicz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin S.A. – Teraz, w wiosenno-letnim sezonie, konsumenci sięgają po nie, by przygotować orzeźwiające napoje, pełne pysznego, owocowego smaku. W naszej kampanii postawiliśmy na dynamiczną, nowoczesną formę spotu, która pozwoliła nam w inspirujący sposób zaprezentować główne atuty naszych syropów – przede wszystkim różnorodny i szeroki wybór wariantów, wygodę i szybkość przygotowania napoju, wysoką wydajność. Bo woda i porcja owocowego syropu Herbapol z witaminami to naturalnie idealna współpraca!


Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Pro/porcja, a za produkcję Highnoon. Wsparcie PR zapewnia Quality PR.
 

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ