Partner serwisu
22 kwietnia 2015

Warka w nowej kampanii telewizyjnej przypomina o swoich piwnych kompetencjach

Kategoria: Alkohole

Wraz z nowym, piwnym sezonem rusza kampania telewizyjna Warki. Marka przypomni konsumentom o swoim rodowodzie, z którego wywodzi się jej klasycznie piwny charakter.

Warka w nowej kampanii telewizyjnej przypomina o swoich piwnych kompetencjach

 

Od 20 kwietnia we wszystkich stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych emitowane będą 4 piętnastosekundowe spoty Warki. Każdy z filmów w krótki i dynamiczny sposób przybliży konsumentom piwne kompetencje marki, które wywodzą się z jej nazwy i historii.

Jedyne polskie piwo o prawdziwej piwnej nazwie – „warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana z jednego warzenia. Miasto Warka to ponad 500 lat tradycji browarniczych, już w 1478 roku browarnicy z tego regionu otrzymali przywilej dostaw piwa na Dwór Książęcy. Warka to też jedyna marka piwa w Polsce z własną siecią lokali wizerunkowych. W 76 PIWIARNIACH w całym kraju Warkę podaje się na metry. To prawdziwe miejskie puby, gdzie przy profesjonalnie podanymi piwie można obejrzeć mecz i świetnie spędzić czas. O sukcesie tych prawdziwie piwnych pubów świadczy nieustanne zainteresowanie kolejnych franczyzobiorców i rosnąca z roku na roku frekwencja – w 2014 roku PIWIARNIE odwiedziło blisko 3 miliony konsumentów.

Klasycznie piwny smak i charakter Warki oraz jej rodowód sprawiają, że jest to najbardziej piwna marka na polskim rynku. O tym przypomina swoim konsumentom w nowej kampanii. Za kreację spotów odpowiada agencja JUST, a za produkcję – Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

 

Źródło, fot: Grupa Żywiec

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ