Partner serwisu
13 stycznia 2016

Męski świat na Planecie Warka w nowej kampanii reklamowej piwa Warka

Kategoria: Alkohole

13 stycznia rusza emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczyna nową kampanię piwa Warka. Klasyczna piwna marka zaprasza konsumentów na Planetę Warka, gdzie rytm życia wyznaczają prawdziwie męskie potrzeby.

Męski świat na Planecie Warka w nowej kampanii reklamowej piwa Warka

 

W czasach, kiedy redefiniowana jest tradycyjna, męska tożsamość, Warka z przymrużeniem oka łączy facetów wokół ich  klasycznych, nieco stereotypowych cech. Nowa kampania Warki metaforycznie pokazuje świat klasycznych mężczyzn, przedstawiając w przerysowany sposób ich pasje, zamiłowania, cechy charakteru. W tym wyidealizowanym męskim świecie każde mieszkanie ma bezpośrednie wyjście do pubu, pracę zawsze kończy się o piątej, a piwo Warka płynie z kranu nie tylko w barze. A jak działa służba zdrowia? To już trzeba zobaczyć w reklamie…

 

Nowa kampania Warki, to w pewnym sensie powrót do korzeni, gdy reklamy piwa portretowały klasyczny męski świat. - Marka postanowiła przypomnieć o tych tradycyjnych i nawet nieco stereotypowych męskich wartościach.  Choć w realnym świecie coraz częściej ulegają one przemianom kulturowym, to nie zawsze dzieje się to za aprobatą mężczyzn.  – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec.  - Dlatego na planecie Warka mężczyźni mogą je realizować bez żadnych ograniczeń i cieszyć się tym, co stanowi ich naturalne DNA. A przecież piwo jest istotną tego częścią – dodaje.

 

Kampania składa się z serii spotów telewizyjnych, które emitowane będą we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano  również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

 

Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ