Strefy Relaksu – sierpniowa kampania Cydru Dobrońskiego
Strefy Relaksu to najnowsza kampania wizerunkowo-sprzedażowa marki Cydr Dobroński. W ramach działań w specjalnie przygotowanych Strefach Relaksu Cydru Dobrońskiego można wypocząć na plażach w nadmorskich kurortach oraz w łódzkiej Manufakturze. Działania prowadzone są także w sieciach handlowych Tesco. Kampania ruszyła z początkiem sierpnia i potrwa do końca wakacji. Strefy Relaksu to element strategii marki Cydr Dobroński.

Strefy Relaksu Cydru Dobrońskiego to propozycja firmy Jantoń na okres letni. Oprócz odpoczynku na hamakach z Cydrem Dobrońskim, goście Stref Relaksu będą mogli ochłodzić się pod specjalnie przygotowanymi kurtynami wodnymi.
Strefy Relaksu to element wdrażanej nowej strategii Cydru Dobrońskiego, który stanowi jedną z naszych kluczowych marek - mówi Jacek Jantoń, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K., Członek Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa - Jest to kolejny etap rozwoju marki po zbudowaniu sieci dystrybucji w całym kraju - dodaje prezes Jantoń.
Do Stref Relaksu marka Cydr Dobroński zaprasza na plaże Sopotu, Jarosławca, Łeby, Karwii oraz Dębek - Planowane są otwarcia kolejnych punktów na polskim wybrzeżu - zaznacza Jakub Nowak, Wiceprezes Jantoń S.A. Sp. K. - Naszą Strefę można odwiedzić także w rynku łódzkiej Manufaktury, w ramach wydzielonej tam plaży - dodaje.
Strefy Relaksu znajdują się także w sklepach sieci Tesco.
Źródło, fot. informacja prasowa