Partner serwisu
13 kwietnia 2018

Kasztelan w nowej odsłonie

Kategoria: Alkohole

Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.

Kasztelan w nowej odsłonie

Celem rebrandingu Kasztelana Niepasteryzowanego jest jeszcze mocniejsze podkreślenie, że piwo pochodzi z lokalnego browaru w Sierpcu i warzone jest z naturalnych składników.

- Konsumenci coraz częściej poszukują produktów stworzonych na bazie naturalnych składników. Trend lokalności, naturalności i autentyczności jest obecnie bardzo wyraźny i Kasztelan doskonale się w niego wpisuje. Nowe opakowanie Kasz­telana, zaprasza do świata, w którym czas płynie wolniej. Sielski krajobraz mazowieckiej wsi na etykiecie podkreśla naturalne składniki, z których powstaje sierpeckie piwo – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.

Do warzenia Kasztelana wykorzystywane są jedynie naturalne składniki: woda, polski słód jęczmienny, dwurzędowy jęczmień oraz chmiel. Piwo wywodzi się z serca Polski, z Mazowsza. Jego smak narodził się w Sierpcu – w mieście i regionie, w którym tradycja browarnictwa sięga czasów średniowiecza. Warzone tu piwa trafiały na dwory książęce i cieszyły się dużą popularnością. W XIV wieku piwowarzy stanowili najliczniejszą grupę zawodową w Sierpcu. Browar Kasztelan wciąż korzysta z bogatych tradycji tych ziem, a warzone tam piwo to efekt połączenia przez wieki doskonalonego rzemiosła, uczciwej pracy ludzi oraz najwyższej jakości naturalnych skład­ników.

Za kreację nowej etykiety odpowiada agencja Dragon Rouge. Wprowadzeniu odświeżonych opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego towarzyszą działania w sklepach np. materiały POS.

Kasztelan Niepasteryzowane w nowych opakowaniach jest dostępny w sklepach od drugiej połowy marca.

Wprowadzenie odświeżonych opakowań będzie wspierać wielokanałowa kampania reklamowa - działania w telewizji i digitalu, akcje promocyjne i silna komunikacja w punktach sprzedaży.

źródło: Informacja prasowa
Bzdura
2018-04-17
Wraz z nowa osłona ulegl zmianie smak, jest bardziej wodniste mniej esencjonalnie i moc tez mniejsza, o 0,2% wiec coś jednak w tym jest. Kupiłem 2! Pierwsze w nowej szacie drogie w starej i czuć różnice na gorsze ....
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ