TEEKANNE rozpoczyna sezon z odświeżonym wizerunkiem
Marka TEEKANNE, istniejąca od 1882 roku, rozpoczęła proces zmiany wizerunku. Już teraz, na wybranych produktach dostępnych w polskich sklepach, widnieje nowy, nowoczesny logotyp.
Czajnik z tradycją
Na przestrzeni ponad 135 lat istnienia marki TEEKANNE jej logotyp był zmieniany kilkanaście razy. Jego niezmiennym elementem pozostał jednak symbol marki – czajnik, będący jednym z najstarszych znaków towarowych. Element ten widnieje również na nowym, uproszczonym i wprowadzonym właśnie do komunikacji logotypie marki. Na znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia przedsiębiorstwa.
- Koncern TEEKANNE stara się nieustannie poszukiwać innowacji i wyznaczać trendy na rynku herbaty. Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo TEEKANNE – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE Polska.
Nowe opakowania już na rynku polskim
- Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej wyjechały już z naszej fabryki w Kokotowie i są dostępne w sklepach. Proces odświeżenia wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu TEEKANNE, dlatego herbaty wyprodukowane w naszej fabryce trafią również na rynki zagraniczne, m.in. do Czech, Słowacji i na Węgry – mówi Joanna Fijałkowska. Mamy nadzieję, że dzięki odświeżeniu designu zwiększy się widoczność naszych produktów na półce, a konsumenci będą chętniej sięgać po herbaty TEEKANNE, poszukując swoich ulubionych smaków – dodaje.
Ze względu na bogate portfolio TEEKANNE, proces wdrażania zmian będzie przebiegać w kilku etapach. Niebawem producent rozpocznie działania promocyjne poświęcone premierowym smakom na sezon 2018/2019.
Komentarze