Partner serwisu
18 grudnia 2018

Złoty Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za program „Sprawdź Promile”

Kategoria: Alkohole

Cztery edycje, tysiące pokonanych kilometrów, 42 odwiedzone festiwale i imprezy masowe, 230 tysięcy osób, które sprawdziło swoją trzeźwość oraz kolejne 70 tysięcy, które skorzystało ze specjalnych animacji – to wyniki prowadzonego przez Kompanię Piwowarską programu „Sprawdź Promile”, które sprawiły, że został on uznany na najbardziej efektywną inicjatywę z obszaru public relations przez jury tegorocznej edycji konkursu „Złote Spinacze”. Wręczenie statuetek odbyło się 7 grudnia podczas uroczystej gali w Hotelu Sofitel w Warszawie.

Złoty Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za program „Sprawdź Promile”

Konkurs „Złote Spinacze”, organizowany od 2003 r. przez Związek Firm Public Relations, to jedno z najważniejszych wydarzeń branży public relations w Polsce. Zasiadający w jury konkursu eksperci z obszaru PR, mediów, nauki, biznesu i organizacji pozarządowych co roku wybierają i nagradzają najlepsze, najbardziej kreatywne oraz rzetelnie przeprowadzone projekty komunikacyjne. Podczas gali wieńczącej tegoroczną edycję konkursu, która odbyła się w miniony piątek w warszawskim Hotelu Sofitel, wręczono statuetki w 32 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych i 3 specjalnych. Nagroda specjalna w kategorii „Efektywność” trafiła w ręce Kompanii Piwowarskiej. Firma otrzymała ją za program „Sprawdź Promile”, który prowadzi od 2015 roku przy wsparciu agencji Boscata Jacek Stachera oraz agencji Zloty Melon. 

Efektywnie, czyli mobilnie i nieszablonowo

Mobilna strefa „Sprawdź Promile” to program, który od czterech lat edukuje uczestników najpopularniejszych polskich festiwali i imprez masowych na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W sezonie letnim mobilna strefa Kompanii Piwowarskiej pojawia się wszędzie tam, gdzie jej główny przekaz, czyli „nigdy nie wsiadaj za kierownicę, jeśli piłeś alkohol” ma szansę trafić do szerokiego grona odbiorców. Żelaznym punktem jej rozkładu jazdy są imprezy, które przyciągają dziesiątki tysięcy uczestników, takie jak Pol’And’Rock Festival, Tyskie Fest czy Audioriver Festival.

W strefie „Sprawdź Promile”, jak sama jej nazwa wskazuje, można sprawdzić trzeźwość profesjonalnym alkomatem, takim, jakiego używa Policja. Wizyta w strefie to także okazja do poznania ciekawych faktów dotyczących działania alkoholu na ludzki organizm oraz doświadczenia, w jaki sposób „procenty” wpływają na percepcję i reakcje – a to wszystko bez grama alkoholu, za to z pomocą specjalnych okularów zwanych alkogoglami. Goście strefy wyposażeni w alkogogle mogą zmierzyć się z refleksomierzem lub labiryntem. W trakcie prostych zadań uświadamiają sobie, że nawet niewielka ilość alkoholu potrafi skomplikować banalne czynności, nie mówiąc już o tak wymagających kwestiach jak prowadzenie auta.

O konkursie „Złote Spinacze”

Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 r. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem „Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Tegoroczna edycja konkursu to już 16. edycja z rzędu. Kompania Piwowarska została w nim wyróżniona po raz drugi.

źródło: kp.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ