Partner serwisu
22 lutego 2019

Lech z nowym serwisem internetowym

Kategoria: Alkohole

Dostępny w wersji desktopowej i mobilnej serwis Lech.pl kładzie nacisk na atrakcyjną prezentację szerokiej gamy piw oferowanych przez markę Lech. – Wyważone użycie elementów identyfikacji marki oraz atrakcyjny i nowoczesny design służą budowaniu rozpoznawalności marki Lech w sieci. Zastosowane funkcjonalności sprawiają, że strona jest atrakcyjna i przejrzysta jednocześnie oddając ducha marki – mówi Marcin Strzałkowski, Creative Parter, Cut The Mustard.

Lech z nowym serwisem internetowym

Cut the Mustard pracuje dla marki Lech od 2017 r. Agencja odpowiada za strategię digital i prowadzenie serwisów social media należących do marek Lech Premium oraz ICE, a od 2018 r. także za obsługę Lecha Free. 

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, H&M, Aegon, Iwostin, British Automotive Polska czy Dawtona.

źródło: newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ