Tymczasem HAJS na próby – nowa loteria od EB
Wystartowała nowa loteria EB – tymczasem HAJS na próby. Codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, które można przeznaczyć na próbowanie nowych rzeczy i zbieranie doświadczeń. To jednak nie koniec nowości – marka EB nie zwalnia tempa i oprócz promocji konsumenckiej zmienia również recepturę.

W nowej loterii EB codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości: 2 000 zł, 100 zł i 50 zł. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo EB (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.tymczasemeb.pl lub w komunikatorze Messenger. Hasło loterii „Tymczasem HAJS na próby” nawiązuje do idei Tymczasem, która określa kluczowy okres w życiu młodych – doświadczania, poznawania i właśnie próbowania nowych rzeczy.
Zmianie uległa także receptura – nowe EB jest piwem doskonale orzeźwiającym, o łagodnym i przyjemnie chmielowym smaku oraz zrównoważonej goryczce.
Zmiana receptury jest odpowiedzią na preferencje smakowe młodych dorosłych konsumentów poszukujących lżejszych i bardziej orzeźwiających smaków. W testach smakowym konsumenci ocenili zmianę bardzo pozytywnie i mamy nadzieję, że nowy smak EB zachęci do degustacji nie tylko dotychczasowych, ale również nowych konsumentów - mówi Michał Machaj Kierownik marki EB w Grupie Żywiec.
Loteria wspierana będzie działaniami w internecie i mediach społecznościowych oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.
Za komunikację digital marki EB odpowiada agencja VMLY&R. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Komentarze