12 czerwca 2019

Agencja love to talk dla Tullamore D.E.W.

Kategoria: Alkohole

Agencja love to talk rozpoczyna pracę dla marki Tullamore D.E.W. Do zadań love to talk należy prowadzenie profilu klienta na Facebooku, w tym m.in. tworzenie treści, moderacja komentarzy, kontakt z internautami oraz prowadzenie kampanii reklamowych na portalu.

Agencja love to talk dla Tullamore D.E.W.


Za obsługę marki z ramienia agencji odpowiadają Justyna Jarząbska, Agnieszka Powązka oraz Dorota Branicka, które zadbają o wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz odejście od stereotypowej komunikacji whiskey. Agencja prowadzić będzie także dodatkowe działania niestandardowe, w tym edukować i budować lojalność klientów.

„Cieszymy się bardzo, że tak renomowana marka dołączyła do grona naszych klientów. To kolejna firma z branży FMCG po Goplana Break, która zasiliła nasze portfolio. Ten rok to dla nas duże wyzwanie, ponieważ sukcesywnie poszerzamy bazę klientów i obsługujący ją zespół. Nie możemy doczekać się kolejnych miesięcy i z niecierpliwością czekamy na rozstrzygnięcia kolejnych przetargów” powiedział Antonino de Gregorio – Managing Director love to talk.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ