Nowe, smakowe warianty marki Gancia
Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego, obecna na Półwyspie Apenińskim od blisko 170 lat. Marka jest nierozerwalną częścią narodowego dziedzictwa i stylu życia Włoch, od lat łącząc bogatą tradycję z nowoczesnością. Kierując się filozofią marki - drink beauty - Gancia wprowadza na polski rynek dwa zupełnie nowe produkty o egzotycznych, odświeżających smakach liczi i grejpfruta.
Kluczową rolę w historii marki Gancia, kształtowaniu się jej charakteru, a także produkcji i promocji jej win zawsze odgrywało piękno. Nawiązaniem do tej tradycji jest hasło „Drink beauty”, podkreślające wyjątkowy styl życia i sposób patrzenia na świat, jaki oferuje marka. Rozwijając to hasło i podkreślające jej czołowe wartości, Gancia wprowadza na polski rynek zupełnie nowe, innowacyjne warianty.
Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli. Gancia Sparkling Lychee zachwyca niecodziennym aromatem i słodyczą egzotycznych owoców liczi, zrównoważonymi naturalnym, ale intensywnym efektem musującym. Gancia Sparkling Grapefruit charakteryzuje się natomiast orzeźwiającym, kwaskowatym smakiem grejpfrutów, efektownie zestawionym z orzeźwiającym, winem musującym. Dzięki niskiej, 7-procentowej zawartości alkoholu, umiarkowanej słodyczy i orzeźwiającemu charakterowi, oba nowe warianty mogą być spożywane przy każdej okazji, bez względu na porę. Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit, serwowane mocno schłodzone, stanowią idealny dodatek do deserów takich jak owocowe bezy, tarty i sałatki owocowe.
Komentarze