31 października 2019

Głos pracowników Kauflandu ma znaczenie

Kategoria: Aktualności

Kaufland zachęcił pracowników sieci do udziału w badaniu satysfakcji poprzez deklarację przekazania na cele dobroczynne określonej kwoty od każdej wypełnionej ankiety. Efekt? Zebranie w sumie 38 000 zł na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej i Polskiego Czerwonego Krzyża oraz wysoka frekwencja pracowników uczestniczących w badaniu.

Głos pracowników Kauflandu ma znaczenie

Kaufland podejmuje szereg działań, które mają na celu zapewnienie pracownikom sieci wysokiego komfortu pracy. Punktem wyjścia do wprowadzania kolejnych udogodnień i polepszania warunków pracy jest poznanie opinii pracowników. Aby zachęcić ich do udziału w badaniu satysfakcji, Kaufland postanowił przekazać na cele dobroczynne stałą kwotę od każdej wypełnionej ankiety. Pracownicy wskazali Polską Akcję Humanitarną i Polski Czerwony Krzyż jako dwie organizacje, które będą beneficjentami.

Efekt? Rekordowo wysoki udział pracowników sieci w badaniu satysfakcji, który przełożył się na przekazanie przez Kaufland w imieniu swoich pracowników po 19 010 zł na rzecz PAH i PCK.

Bardzo zależało nam na tym, aby poznać opinie jak największej liczby naszych pracowników. W ten sposób, znając ich potrzeby, możemy stale pracować nad tworzeniem możliwie najlepszego środowiska pracy spełniającego ich oczekiwania. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy osiągnąć podwójną korzyść i zaangażowanie naszych pracowników przełożyliśmy na konkretną pomoc dla Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Polskiego Czerwonego Krzyża - mówi Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Z Polską Akcją Humanitarną Kaufland współpracuje także na innych polach. W maju i czerwcu br. miała miejsce kampania „Urodziny PAYBACK w Kauflandzie”, w ramach której firma zobowiązała się przekazać na rzecz PAH wartość 5% punktów PAYBACK wydanych w trakcie trwania kampanii w sklepach sieci. W ten sposób zebrano ponad 140 tys. zł, które zostały przekazane na rzecz znanego programu dożywiania dzieci Pajacyk. Z kolei w listopadzie w sklepach sieci w całej Polsce pojawi się wspólny kalendarz adwentowy Kauflandu i Polskiej Akcji Humanitarnej. Złotówka ze sprzedaży każdego z kalendarzy zasili konto organizacji.

Kaufland stawia na ludzi

Sieć Kaufland zatrudnia w całej Polsce blisko 16 tys. pracowników. W swojej polityce personalnej firma stawia przede wszystkim na osoby już zatrudnione w sieci, które mają zapewnione szerokie możliwości rozwoju zawodowego. Kaufland stale wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich pracowników, dlatego oprócz stabilnych warunków pracy i szerokich możliwości rozwoju oferuje także liczne benefity pozapłacowe.

Kaufland należy do grona organizacji wyróżnionych certyfikatem Top Employer Polska 2019, a także otrzymał tytuł Top Employer Europe 2019. Laureaci nagrody to organizacje, które stworzyły i wdrożyły najlepsze praktyki HR. Pracodawcy posiadający ten tytuł zapewniają wyjątkowe miejsca pracy, dzięki strategicznym i przemyślanym działaniom, które tworzą środowisko pracy wzmacniające i rozwijające pracowników.

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ