Partner serwisu
13 maja 2020

JNT Group inwestuje w najszybciej rosnący segment rynku.

Kategoria: Alkohole

Pierwszą na polskim rynku, kompleksową kolekcję win z Nowej Zelandii pod nazwą The New Land wprowadza JNT Group, jeden z liderów w branży winiarskiej w kraju.

Nowa Zelandia plasuje się obecnie w światowej czołówce państw eksportujących wina. Unikalny klimat i zróżnicowana struktura gleby sprawiły, że wina z nowozelandzkich winorośli z powodzeniem rywalizują na rynku globalnym, a także doskonale trafiają w gusta Polaków i stanowią jeden z najlepiej sprzedających się segmentów win.


Strategia rozwoju JNT Group zakłada budowę szerokiego portfolio, odpowiadającego na rynkowe trendy. Wina z Nowej Zelandii pokochali polscy konsumenci i odnotowują skokowe wzrosty, więc wykorzystujemy ich popularność i jako pierwsza firma wprowadzamy na rynek pełen ich asortyment – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Dzięki kompleksowej ofercie The New Land planujemy w ciągu najbliższych 2 lat zostać liderem rynku w tym segmencie win.


Oferta JNT Group oprócz tradycyjnego Sauvignon Blanc została wzbogacona o różowe Sauvignon Blush, Chardonnay, a także Sauvignon Blanc w wersji musującej. Pełna gama win o orzeźwiających i oryginalnych smakach idealnie wpisuje się w czas spędzany w domowym zaciszu czy na wiosennym grillowaniu.


Kampania komunikacyjna marki obejmie działania z zakresu shopper marketingu oraz aktywności w social mediach.

 

źródło: informacja prasowa
Tagi: wino, JNT, alkohol
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ