Partner serwisu
02 sierpnia 2021

Minerały wygrywają, czyli letnia kampania Staropolanki

Kategoria: Aktualności

Trwa wielka loteria marki Staropolanka, w której dla konsumentów przewidziano niemal 400 nagród pieniężnych. To kolejna tego typu akcja, szeroko wspierana w mediach. Kampanię reklamową prowadzi dom mediowy Media Choice.

Minerały wygrywają, czyli letnia kampania Staropolanki

Letnia loteria Staropolanki opiera się na sprawdzonych zasadach. Wystarczy zakupić dowolny rodzaj wody marki Staropolanka za co najmniej 10 zł, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriastaropolanka.pl. Spośród wszystkich zgłoszeń losowane są nagrody dzienne (3 x 100 zł), co tydzień – 1000 zł, a co miesiąc 15.000 złotych.


Łyk inspiracji
Staropolanka to doskonale znana marka najwyższej jakości wody mineralnej, wydobywanej od ponad 100 lat na terenie Kotliny Kłodzkiej. Tegoroczna akcja podkreślać ma to, co najcenniejsze w naturalnym produkcie. – Biorąc pod uwagę ogromne zainteresowanie w zeszłym roku, po raz kolejny przygotowaliśmy loterię z atrakcyjnymi nagrodami. Jednak poza aspektem zabawy i wygrywania, nie zapominamy o wartościach edukacyjnych. Zgodnie z hasłem „Rób to z wodą!” stale komunikujemy, jak ważne jest spożywanie wody mineralnej podczas wszelkiego rodzaju aktywności, pracy fizycznej i umysłowej. Szczególnie takiej, która nie tylko gasi pragnienie, ale dostarcza naszemu organizmowi magnez, wapń i inne cenne pierwiastki – mówi Marcin Bugalski, Kierownik Działu Marketingu w firmie Uzdrowiska Kłodzkie S.A.


Digitalowe orzeźwienie
Kampania ma głównie charakter wizerunkowy – skupia się na zwiększeniu rozpoznawalności, przekazaniu informacji o loterii oraz zachęcaniu do wzięcia w niej udziału. Strategia mediowa oparta jest przede wszystkim na digitalu. Działania prowadzone są z wykorzystaniem kilku platform, a dotarcie do wyznaczonej grupy docelowej możliwe jest dzięki stałej obecności komunikatów w różnych kanałach, m.in. mediach społecznościowych, playerze YouTube, sieci reklamowej Google oraz wybranych witrynach tematycznych. – Cieszymy się, że marka Staropolanka kolejny rok z rzędu obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła prowadzenie kampanii. Współpraca z tak znanym brandem stanowi dla nas inspirację do rozwoju – mówi Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w domu mediowym Media Choice.


Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=yuqdVP56brw

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ