Partner serwisu
01 lutego 2022

LIDL W SZCZYTNEJ SPRAWIE – RUSZA 10. EDYCJA AKCJI „MAŁY PROCENT, WIELKA POMOC”

Kategoria: Aktualności

Już po raz dziesiąty Lidl Polska zachęca klientów oraz pracowników do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji i organizacji pożytku publicznego, które sieć wspiera niezmiennie od wielu lat. Kampania „Mały procent, wielka pomoc” potrwa do 30 kwietnia i jest idealną okazją do tego, by wesprzeć innych. W tym roku aż 10 organizacji pożytku publicznego zostało objętych akcją – m.in. WOŚP, Caritas, Banki Żywności, Fundacja JiM czy Fundacja Mam Marzenie.

LIDL W SZCZYTNEJ SPRAWIE –  RUSZA 10. EDYCJA AKCJI „MAŁY PROCENT, WIELKA POMOC”

Mały gest, a cieszy
Co roku podatnicy mają możliwość wsparcia wybranej organizacji pożytku publicznego, przekazując jej 1% swojego podatku. Dzięki temu małemu gestowi, każdy z nas jest w stanie przyczynić się do większej zmiany i pomóc potrzebującym.


Marka z tradycjami
Lidl Polska już od 10 lat pomaga tym, którzy najbardziej tego potrzebują. Wykorzystując własne możliwości, nie tylko bezpośrednio wspiera fundacje w licznych inicjatywach, ale również zwraca uwagę zarówno klientów, jak i swoich pracowników w całej Polsce na ważne społecznie tematy, czego przykładem jest coroczna kampania „Mały procent, wielka pomoc”. W tym roku firma może poszczycić się zarówno okrągłym, 10-letnim jubileuszem akcji, jak i dużą liczbą objętych kampanią  fundacji, których w 2022 roku jest także dziesięć.


Wybierz swój charytatywny cel
Organizacje, które od wielu lat wspiera Lidl Polska w ramach przyjętej strategii CSR, to w większości te o szerokim zasięgu i spektrum działania. Stopniowo dołączają do nich nowe podmioty potrzebujące finansowej i rzeczowej pomocy. W bieżącym roku są to: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja „Mam Marzenie”, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej „Dar Szpiku”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii oraz Fundacja JiM.


„Już od 10 lat prowadzimy akcję społeczną promującą przekazywanie 1% podatku na organizacje pożytku publicznego. Coroczne rozliczenie podatku może być bardzo dobrą okazją, by pomagać innym. Tegoroczna edycja jest tym bardziej wyjątkowa, ponieważ bierze w niej udział aż 10 organizacji, których pracę i zaangażowanie niezwykle doceniamy. 1% podatku jest kwotą niewielką, jednak dla fundacji jest to duży wkład, tym bardziej, jeżeli każdy z nas ofiaruje jakąś kwotę od siebie” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.


Razem możemy więcej
System przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego jest obecny w Polsce od 2004 roku i stanowi dużą pomoc dla jednostek publicznych i różnego rodzaju istniejących fundacji. Część swojego podatku w ramach akcji można przekazać do 30 kwietnia br.

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ