Partner serwisu
13 kwietnia 2023

TYMBARK PRZEDSTAWIA NAJSZERSZĄ NA RYNKU OFERTĘ MUSÓW

Kategoria: Aktualności

Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli wygodnej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki.

TYMBARK PRZEDSTAWIA NAJSZERSZĄ NA RYNKU OFERTĘ MUSÓW

Nowa kampania Musów Tymbark jest kontynuacją komunikacji z jesieni 2022 roku, poszerzoną o informację  dotyczącą nowości w portfolio – musów Musly, które są idealne „na duuuży głód”.


Musly to połączenie zbóż i owoców zamknięte w opakowaniu o pojemności 170 g. Doskonale sprawdzi się jako sposób na nagły głód lub jako pożywna przekąska w ciągu dnia, np. na drugie śniadanie. Prosty skład i wygodna forma są dodatkowym atutem tych musów.
Nie tylko produkty Musly to idealna propozycja dla wielbicieli pysznych i wygodnych przekąsek. Wszystkie musy Tymbark w swoich składach zawierają – w zależności od rodzaju – owoce, warzywa i odżywcze ziarna zbóż. Tymbark posiada najszerszą na polskim rynku ofertę musów, dzięki czemu każdy może znaleźć w niej swój ulubiony wariant. Bogate portfolio marki tworzą:
    Musy owocowe 120g
    Musy owocowe 200g
    Musy warzywne 100g
    Musy egzotyczne 200g
    Musy na 2 śniadanie 100g
    NOWOŚĆ: Musly 170g


W ramach kampanii odświeżono spot, który będzie emitowany w telewizji, VOD, na YouTube oraz w social mediach (na nośnikach statycznych i digitalowych).


Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=DLJDS14DJo8


Agencja reklamowa: Brainbox
Dom mediowy: Starcom

 

źródło: informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ