Małe miasto, wielkie marzenia - Fit Cake daje radę w Skórzewie
Julia Stanik i Joanna Janicka udowodniły, że gdy się chce, można zrealizować marzenia o własnym biznesie w ekspresowym tempie. Od pomysłu do otwarcia cukierni Fit Cake w Skórzewie minęły niecałe trzy miesiące.

Wszystko zaczęło się od diety keto
Historia tego przedsięwzięcia zaczęła się całkiem prozaicznie - od diety keto, którą obie wspólniczki rozpoczęły w ubiegłym roku.
- Szukałyśmy zdrowych słodkości w Poznaniu i tam trafiłyśmy do Fit Cake - wspomina Julia Stanik, która z wykształcenia jest kucharzem.
To właśnie ona jako pierwsza dostrzegła potencjał w tym pomyśle na biznes. Jak się okazało, nie tylko dostrzegła, ale też błyskawicznie przeszła do działania.
Od decyzji do realizacji - ekspresowe tempo
- Tydzień później już miałyśmy klucze do lokalu, a w kolejnym mogłyśmy go wyposażyć - opowiada Julia.
Prawdziwym szczęściem okazał się zbieg okoliczności. Para przedsiębiorczych kobiet odkupiła wyposażenie po innej cukierni, której zakończyła działanie.
- To był strzał w dziesiątkę - przyznaje Joanna Janicka. - W Skórzewie jest sporo ludzi, którzy znają markę i nie muszą pokonywać kilometrów, aby dojechać do Poznania.
Skórzewo pokochało zdrowe słodycze
Reakcja lokalnej społeczności przeszła ich najśmielsze oczekiwania.
- Jest duże zainteresowanie. Mamy stałych klientów, ale też takich, którzy przychodzą pierwszy raz i większość z nich zostaje - cieszy się Julia.
Mieszkańcy Skórzewa szybko docenili możliwość kupienia zdrowych deserów bez konieczności wypraw do większych miast. Lojalność klientów buduje się nie tylko dzięki jakości produktów, ale też dzięki osobistemu podejściu właścicielek do każdego klienta.
Wsparcie od właściciela marki - klucz do sukcesu
Obie wspólniczki przyznają szczerze, że nie miały wcześniej doświadczenia w prowadzeniu biznesu.
- Dlatego wielki ukłon w stronę właścicieli marki, którzy okazali nam ogromne wsparcie - podkreśla Joanna. - Są bardzo pozytywni i widać, że ten biznes to całe ich serce.
- Historia Julii i Joanny to doskonały przykład tego, jak franczyza może wspierać osoby rozpoczynające swoją przygodę z biznesem - komentuje Rafał Kościuk, właściciel marki Fit Cake. - Ich determinacja i otwartość na naukę, połączona z naszym doświadczeniem, dały fantastyczne rezultaty. Skórzewo pokazuje, że zdrowe słodycze mają swoją publiczność nie tylko w dużych miastach, ale wszędzie tam, gdzie ludzie dbają o swoje zdrowie.
Franczyza z wartościami
To właśnie wsparcie ze strony franczyzodawcy okazało się kluczowe dla sukcesu skórzewskiego punktu. Jak podkreślają właścicielki, Fit Cake to nie jest zwykły biznes.
- To franczyza z wartościami - podsumowuje Julia Stanik.
Historia Julii i Joanny pokazuje, że przy odpowiednim wsparciu i determinacji można zrealizować marzenia o własnym biznesie nawet bez wcześniejszego doświadczenia. Ich skórzewski punkt stał się kolejnym dowodem na to, że małe miasta mają ogromny potencjał dla innowacyjnych konceptów gastronomicznych, a mieszkańcy coraz chętniej sięgają po zdrowe alternatywy dla tradycyjnych słodyczy.
- Historia Pań pokazuje , że najlepszą drogą do biznesu franczyzowego jest produkt który oferuje dana marka . FIT CAKE to droga od produktu przez transparentne i prawdziwe relacje do biznesu na lata - mówi Rafał Kościuk .
Komentarze