Partner serwisu
18 listopada 2020

Žatecké Noviny ponownie ze srebrnym Effie!

Kategoria: Aktualności

Marka Žatecký już po raz drugi otrzymała srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards za kampanię Žatecké Noviny. Działania marketingowe i komunikacyjne konsekwentnie prowadzone wokół marki od wprowadzenia jej na rynek zostały nagrodzone w kategorii Long term marketing excellence.

 

Žatecké Noviny ponownie  ze srebrnym Effie!

W tegorocznej edycji konkursu jury doceniło kontynuację udanego launchu marki z 2017 roku. W uzasadnieniu przyznania nagrody podkreślono, że „Žatecký Světlý Ležák podwoił swoje udziały w rynku, rozwijając i eksplorując aspekty autentyczności, czeskości i humoru, wykraczając poza standardowe formy komunikacji branży”. W 2018 r. marka otrzymała srebrne Effie w kategorii Launch/Relaunch.

Jesteśmy dumni, że nasza kampania została dostrzeżona i nagrodzona. To dowód, że spójna, konsekwentnie rozwijana platforma komunikacji, umiejętnie odpowiadająca na potrzeby konsumentów skutecznie wspiera wyniki rynkowe
i pozycję marki w długiej perspektywie czasu - mówi Aleksandra Niemczyk - Kulczyńska, Brand Manager Žatecký. – W pracę nad tą strategią i jej wdrożeniem zaangażowanych było wiele osób. Ta nagroda jest dla nich wszystkich.

Piwo Žatecký Světlý Ležák pojawiło się na półkach sklepowych na początku czerwca 2017 r. Od launchu towarzyszy mu komunikacja odwołująca się do słynnego ze swojego aromatu chmielu żateckiego i pasji związanej z jego uprawą. A także do atmosfery uroczego miasteczka Žatec - niewielkiej miejscowości w Czechach, w okolicach której ten ceniony przez znawców chmiel uprawiany jest od ponad 650 lat. Kampania pokazuje jej mieszkańców, ich niespieszny, klimatyczny styl życia, poczucie humoru i przywiązanie do unikatowego chmielu z regionu Žatec.

Konkurs Effie Awards to jeden z najważniejszych konkursów w branży marketingowej na świecie.  Nagradzane w nim kampanie poddawane są bardzo rygorystycznej analizie i kompleksowej ocenie. Jury złożone z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej oraz marketingu ocenia kampanie z wielu punktów widzenia i nagradza wyłącznie te najskuteczniejsze.

Za kampanię piwa Žatecký Světlý Ležák odpowiada agencja interaktywna Brainbox i dom produkcyjny Filmokracja, natomiast za zakup mediów dom mediowy Initiative.

 

źródło: informacja prasowa
Klemi
2020-11-18
Może o Tyskim napiszecie? Przecież złoto dostali :) BRAWO TYSKIE!
Tyskie ze Złotym Effie. Platforma Przejdźmy na TY triumfuje w kategorii napoje alkoholowe
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ